אחרי שנתיים וחצי • חיימובסקי עוזב את לשכת רה"מ

יוסי אשר No Comments on אחרי שנתיים וחצי • חיימובסקי עוזב את לשכת רה"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אייל חיימובסקי מי שכיהן בשנתיים וחצי האחרונות כראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על פרישתו מהתפקיד. חיימובסקי סיכם עם ראש הממשלה על פרישתו לאחר החגים.

על פי הדיווחים, מי שצפוי להחליף אותו בתפקיד הוא דוד שרן, מי שהיה ראש לשכתו בעבר של השר יובל שטייניץ.

ראש הממשלה נתניהו שיבח את מקצועיותו של חיימובסקי, הודה לו על מסירותו ותרומתו הרבה לגיבוש עבודת צוות הלשכה ואיחל לו הצלחה בהמשך.

חיימובסקי אמר כי "הייתה לי זכות גדולה לעבוד במחיצתו של ראש הממשלה בתקופה כה משמעותית למדינת ישראל״.

באחרונה נפגש נתניהו עם מועמדים נוספים לתפקידים נוספים בלשכה, ובהם המזרחן, תא"ל במיל' שמעון שפירא, מומחה לענייני איראן וחיזבאללה שכיהן בעבר כמזכיר הצבאי של נתניהו; מנכ"ל אוויס יואב הורביץ, שמונה על ידי נתניהו למליאת רשות השידור, וששמו מוזכר שוב כמועמד לתפקיד בסביבת נתניהו; וכן עם היועצת לענייני הכנסת, פרח לרנר.

שרן בן 44 סגן אלוף במיל', גדל בארה"ב. לפני כמה שנים החל בלימודי דוקטורט בלימודים אמריקאים, אך הקפיא אותם לרגל מינויו לתפקיד ראש מטה שר האוצר. שרן ליווה את שטייניץ מאז כניסתו לחיים הפוליטיים ב-1999 כיועץ פוליטי. כמי שליווה את שטייניץ גם בתפקידו כיו"ר ועדת חוץ וביטחון, הנושאים המדיניים אינם זרים לו. לשרן יש קשרים טובים עם אנשי סנאט וקונגרס בבית הלבן, ובהם הסנטור ג'ון קייל. בעבר הוזכר שמו כמועמד לתפקיד קונסול ישראל בניו יורק.



0 תגובות